Månadsuppdragen...

Efterlyste inspiration på facebook. När folk slutade lista olika spel kom det faktiskt in några vettiga förslag. Så efter tentorna, lagom till att jag får pengar alltså, ska jag prova att gå på spa. Det blir som månadsuppdrag och pluggbelöning i 1. Och Beelz tycker att jag ska köra på en månadslång utmaning, så det måste jag tänka närmare på. Inget latmaskigt "hitta på när halva månaden har gått" här inte. Frågan är ju bara vad det skulle vara. Jag vill inte göra en månad utan särskild mat, men jag vet inte riktigt vad annat jag kan ändra på för att det ska bli en riktig utmaning?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh spa, va mysigt! :3

2012-01-15 @ 13:42:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0