Jag antar att det är dags att uppdatera bloggen om något som inte handlar om poledance också~~

Idag klev jag upp vid 7. För att vara på jobbet vid 8. Jag kom hem 18.30 och var helt slut i fötterna. Nu är jag helt slut i huvudet också. Tyck synd om mig. Godnatt.
Jag vet, mitt liv är så fartfyllt och spännande så det finns inte...
Jag har tenta på torsdag, måste läsa 4 kapitel tills dess. Visserligen är boken snäll och lättläst, så det är inte omöjligt. Men det börjar kännas som att det är stressigt ändå. Det var det inte nyss. Nåja... Jag får läsa imorgon före dansen. 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, du beskriver det ju så sjukt spännande ;P
Lycka till med tentan! <3

2012-11-19 @ 11:44:56
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0