Sticks and stones may break my bones

Känns ju bra när man har så pass blåslagna ben att tom läraren undrar vad man gjort. Men när hon kom ihåg allt sidoklättrande i fredags så tändes den där lilla lampan ovanför huvudet.
Vet ni vad som är så bra med tjejer som dansar pole? Jag behöver inte täcka över mina blåmärken, för till skillnad från resten av världen blänger de inte på Erik när de ser mina ben, utan de förstår att jag ser ut som jag gör för att jag håller på att lära mig något nytt häftigt. För alla ser ut så.
 
^ Instagram-bild från i fredags på några av blåmärkena.
Det stora som täcker baksidan av halva låret syns inte här.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Uff, det var en hel del blåmärken det =P Heja heja, kämpa på ;D

2012-10-09 @ 20:28:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

"Wow that girl's boyfriend must kick the shit out of her!"

2012-10-10 @ 06:56:36
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0