Excuses

Min plan för dagen?
Lyssna på föreläsningar och stretcha. För jag måste plugga! Men jag behöver verkligen stretcha också, igår nådde jag inte ens mina tår utan att böja på benen!
Så varför sitter jag då på internet pch slösar bort min dag? För att min hals är arg på mig. Och även om det säkert vore okej att stretcha lite så ska ju musklerna vara varma när man gör det. Och jag vill inte riskera att bli sjuk på riktigt bara för att jag springer horisontellet eller gör situps och armhävningar i en halvtimme. Så jävla kul är det inte.
Och utan stretchövningar kan man ju inte plugga, såklart.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, alltså, jag förstår det där med 'sjuk = ingen strech' (för man ska vara försiktig och ta hand om sin kropp när man inte känner sig helt hundra!), men den där kopplingen med 'ingen strech = inget plugg' förstod jag då desto mindre ;P
Krya på dig iaf söt, och lycka till med plugget! <3

2013-01-03 @ 16:42:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0