Har jag sagt vad jag tycker om min kropp nyligen?

Så förkylningen går inte riktigt enligt planerna. Första dagen hade jag rätt ont i halsen så jag tyckte synd om mig och drack te. Andra dagen hade jag typ 39 graders feber och asont i halsen. Sen gav febern med sig och halsontet blev stadigt bättre. Igår kände jag mig nästan frisk på riktigt och förutsatte att jag skulle vara praktiskt taget helt frisk idag. Nähäpp. Idag har jag inte alls lika ont i halsen, och absolut ingen feber, istället snorar jag som en idiot och kan inte sluta torrhosta. 
Det går ju asbra det här. 
Dumma kropp.
 
Nåja, imorgon är det första lektionen av Let's Flirt, Janinas nya superklass med poledance + stolar + paraplyer + burlesque och lite till. Min kropp får försöka komma med vilka undanflykter den vill, jag kommer finnas där. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Så dum din kropp är, framför allt nu när poledancen ska börja och allt =/ Krya på dig, och kör inte slut på dig nu! <3

2013-01-08 @ 12:24:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0