Its enough to drive you Crazy if you let it

Tänkte vara duktig och sätta mig och plugga lite. Men såklart är de där viktiga kursböckerna vi var tvugna att köpa i Umeå i december inte för den här kursen, utan en helt annan bok som jag helt missat. Nu är den beställd, men fy vad sur jag blir på att de är luriga. 
Så jag är duktig och diskar och tvättar en massa istället. Jag booorde städa också, men det tar jag någon annan dag. Mitt paket från CDon har kommit, jag impulsshoppade två säsonger av glee i måndags, men just nu är jag för seg för att gå iväg och hämta det. Antingen koms det ihåg ikväll eller så tar jag det imorgon.
Så har jag ont i ryggen också. Känns som att hela ryggraden, skulderbladen, revbenen och allt annat gömmer femtielva knak - som jag inte får ut - inom varenda benbit. Förhoppningsvis så dansas det bort ikväll, annars får jag be Erik försöka när jag kommer hem. 
Dagens soundtrack är Dolly Parton, för hon är bra. Screw you Beelz.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Blah, fy va drygt att lyckas köpa fel kurslitteratur >_<
Duktig du är som diskat och tvättat en massa idag =)

2013-01-23 @ 22:41:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0