Nåja~~

Gårdagens Let's Flirt var jättekul! Och jag behövde inte "ta det lite lugnare", det var redan lugnt som det var. Jag hade hunnit glömma hur snälla passen på nivå 1 anything är, särskilt första lektionen!
Idag fick jag däremot ställa mig på sidan några gånger. Det kändes inte tungt eftersom det, bortsett från en snurr, redan var saker som jag kunde, men jag lät ändå Josefina klänga mer på vår stång än vad jag gjorde. 
Och tur var väl det, på bussen hem kunde jag inte sluta hosta! Oavsett hur mycket jag behöver dem så kommer jag att stå över morgondagens två pass i styrka och stretch, jag kan plåga min kropp senare istället. 
Nu ska jag dricka kopiösa mängder te, skämma bort mig med något kleggigt jag hittade på tumblr, och hoppas på att få somna in framför Mamma Mia istället för att ligga vaken 5-6 timmar och hosta efter att jag tänkt sova inatt också.
Men det känns bra att vara tillbaka på stängerna igen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Vet att du tycker poledance är roligt (kul att Let's Flirt var så kul!), men du måste ta hand om kroppen också, kör inte slut på dig själv totalt nu, då blir du ju aldrig frisk ;)
Krya på dig nu söt! <3

2013-01-09 @ 23:42:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0