uuuugghjgkangzöö...........

Så det där var den sämsta tenta jag någonsin skrivit. 20 minuter satt jag (shh, enligt skolan satt jag i 2h20min, det blir så när man måste jobba med konstiga öppettider) och jag svarade på ... inte mycket. Det fanns 2½ fråga där jag faktiskt visste vad jag gjorde. Så när jag räknade jättesnällt var jag nästan uppe i halvvägs på på det jag antar borde vara G-gränsen.
Men yay för att Technicus lät mig sitta där ändå, sjukt snällt att säga ja när jag kommer och frågar i sista minuten så där. 
Så nu har jag åtminstone en tenta att panika över i sommar också, yaaay.~~

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy va drygt att tentan skulle gå så dåligt =/ Förhoppningsvis kan du kick ass på omtentan! <3

2013-01-19 @ 17:35:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0