Morrn

Jag vaknade ensam idag. Trist, men lika bra för då kunde jag börja städa lägenheten inför morgondagens fest direkt efter frukost. 
Trodde jag ja. Erik hade visst kommit hem inatt, men hade på något sätt bara tagit sig till soffan, och var övertygad om att han sovit hos Jim tills han insåg att jag var här... Så han fick krypa in och lägga sig i sovrummet istället och jag sitter och ... väntar på att han ska vakna. 
Klockan är nästan 8, jag skulle ju vara klar med vardagsrummet så här dags. Helt plötsligt var det inte lika värt att vakna 6:20.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hahaha, lyckat Erik! =P Fan va drygt att vakna så tidigt och så har man tänkt att vara duktig men så kan man ändå inte utnyttja tiden och få något gjort =P Hoppas han inte vaknade/vaknar alltför sent iaf! ^^

2013-03-21 @ 11:20:12
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

What? En norrlänning som dricker sig så dyngrak att han inte ens vet att han kommit hem?

So unlike you people!

2013-03-21 @ 16:52:04
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0