Varningsflaggor?

Stalkar facebook. För vad ska man annars göra 13 timmar före en tenta?
Varför är alla jag gick i skolan med så förbannat jävla snygga? Varför bor ingen annan kvar här? Varför varför varför varför?
 
Kollar man på de bilder jag har taggats i är det ... få där jag faktiskt inte är utspökad med peruker, blod, eller extra lemmar. Av dem är det ännu färre där jag inte är packad.
Varför kan inte jag också få ha flyttat härifrån och hela tiden ha perfekt jävla hår och hy?
 
 
Atleast my makeup looks good...

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, men du är också fin din toka, så det så! ;) <3

2013-03-17 @ 15:05:58
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wait, what? You're saying you want to be like everybody else? Fy! Shame on you!
There are plenty of pictures where you look hot, ESPECIALLY the drunken, wig wearing, covered in fake blood, clothes ripped,pony ears, cat ears, nurses uniform ones! :P

2013-03-19 @ 20:56:14
Postat av: olivia

Jag tror att de flesta får ångest av FB... Läste nån artikel om att folk undermedvetet "lägger ihop" allt alla skriver till EN bild man sedan jämför sig med: dvs man har en kompis som tränar mycket, en som reser mycket, en som shoppar mycket, en med perfekt hy, en med perfekt hår, en med perfekt kropp, en med perfekt pojkvän, en med perfekt jobb - men i ens eget huvud så kräver man att man själv ska ha samtliga av dessa kvaliteer (vilket inte något av de andra heller har!).

När man kollar din FB så ser man en söt blondin som både är lång och smal som en modell, som kan dansa pole och dessutom har "personlighet"/humor. Hur många tror du inte är avundsjuka på det?

2013-03-24 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0