Almost there

Jag har dansat i snart två år nu. Och jag har kommit till stadiet där jag börjar inse att jag faktiskt är hyfsat duktig. Ibland.
Men när jag provar de nya superfinaste tricken nu så kan man åtminstone ana sig till vad fan det är jag försöker göra egentligen. Även om det fortfarande är en bit kvar (mest i stretch-hänsende) före de ser ut som de ska.
Jag orkar inte skriva dubbla inlägg så här har jag gjort ett tumblr-inlägg som visar ungefär hur dålig jag är, men man ser ju som sagt ändå vilka trick det är, så det är positivt.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hyffsat duktig?? Du är ju grym! ;D Alltså du har ju verkligen utvecklats under dessa år =)
Och du kommer snart kunna de där tricken felfritt ju ;)

2013-05-20 @ 20:47:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0