Tomorrow, tomorrow

Tenta imorgon. Såklart.
Ämnet känns inte direkt toksvårt men jag kan ändå inte förmå mig att sitta och plugga särskilt länge. Det är helt enkelt mer spännande att äntligen få lyssna på hur folk klipper gräset, känna hur det luktar sommar utanför fönstret, kolla på hur duktiga alla instagrammare jag följer är, planera vilka poledancetrick jag vill öva på, se fram emot att vi ska se på ESC och dricka på lördag, att tänka på att jag äntlgien ska få träffa Susanne igen på måndag. 
Men jag har ju faktiskt en tenta imorgon. Nu måste jag ta mig i kragen.
Men det är ju vår!

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Du jag känner igen det där, fy va drygt och jobbigt det är att plugga nu, vill vara ute och njuta av våren istället! =P Men kämpa på, snart är denna termin slut iaf! Heja heja!

2013-05-17 @ 13:39:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0