It's all over but the crying

Jag gjorde slut med Erik igår. 
Uppenbarligen är jag dum i huvudet eftersom han är världens finaste kille, men ändå lyckas jag gå och sluta vara kär.
Det var fyra underbara år i alla fall. Så tack för dem om du nån dag kommer tillbaka till den här bloggen.
Jag är tillbaka hos föräldrarna just nu. Lite ombyten, min dator och två Harry Potterböcker tills vi orkar ses igen och dela upp allt. 
Tänkte att ni som klagar på att jag aldrig skriver kanske ville ha en uppdatering. 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Gumman, du är inte dum i huvudet, sluta säga så! Visst, någon kan vara världens finaste men man kan inte styra över känslor och hur man känner! Ibland blir det så att man slutar vara kär, tyvärr =/ Trist, men man kan inte fejka fram såna känslor... Då är det bättre att göra slut, det är skitjobbigt, jag vet, men det blir till det bästa i slutändan ändå, även fast det kanske är svårt att se det nu! <3 Stay strong hunny and you know I'm always here for you! <3

2014-03-07 @ 05:35:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0