Lazy day

Jag vaknade vid 9 efter ännu en dröm om spagat, så jag gick upp och stretchade i typ en halvtimme. Mitt elaka ben verkar i alla fall vara på väg tillbaka, nu är båda på ett stående yogablock igen. Även om båda nådde ett liggande block efter nyår...
Sen jag bestämde mig att jag var klar med bentöjandet så har jag ätit matlådor, diskat, torkat av en massa köksytor, och sopat golvet. Det hela gick på cirkus en halvtimme. En halvtimme stretch, en halvtimme städ, och nu har jag varit vaken i 11 timmar. 
Det är 10 timmar av att bara sitta på soffan och vara omåttligt uttråkad. Vad hände med att gå iväg och rösta? Vad hände med att dansa, läsa, se ikapp serier? Nej, allt är för tråkigt. Jag kände för att se på Reign, men jag kom inte ens 2 minuter in i avsnittet före jag satt och fipplade med mobilen igen, så det var bara att ge upp. 
Klockan är åtta nu, betyder det att jag får gå och lägga mig och hoppas på mer energi imorgon?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uff, låter som en jobbig dag, en sån dag då man har noll energi och inte lust med någonting =/ Hoppas det blev bättre nästa dag! <3

2014-05-21 @ 21:36:53
URL: http://emeylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0