Money money money

Senaste schemat jag fick, för november/december, var så löjligt kort att jag inte ens vet om det borde få räknas som schema. Visst visste jag att timmarna skulle dras in lite nu när Åsa var tillbaka efter en sommar som mammaledig, men det här är inte klokt.
Så nu skickade jag ett sms till chefen och frågade om policyn för att extraknäcka på andra kedjor också. Hon ringde tillbaka och sa att hon hör av sig till regionchefen om att låna ut mig till andra apotek och tipsade om två stycken som hon på rak arm vet har knapert med tekniker.
Förhoppningsvis ger det här något nu. Det vore fint att ha råd med vörtbröd i de obscena mängder jag gillar det när de väl börjar sälja julmat...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna att det dyker upp mer jobb för dig söt! <3

2014-11-07 @ 23:24:19
URL: http://www.emeylie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0