2013

Ja, som vanligt har jag försökt göra nya och spännande saker under året som gått, men efter fyra år så börjar ideerna verkligen sina så jag tänker inte ens lägga upp en lista utan bara sammanfatta sakerna här ändå. 
 
I maj så tatuerade jag mig äntligen, och är galet nöjd. 
I september började jag dansa balett. Något jag tyvärr itne har tid att fortsätta med nu till våren...
I oktober firade jag och Erik årsdag igen. 4 år, kan ni fatta det? Det kan inte jag.
Och nu senast i december så anordnade vi som sagt Pole For Life
 
Tidigare års listor har ni här 2010, 2011, och 2012.
 
I år tänker jag däremot köra på burken, det känns mycket mer doable. 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lycka till med burken ;) Blev en del nya och trevliga saker du hann med i år iaf =)

2014-01-03 @ 12:06:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0