Ännu ett år har gått


2010 gjorde jag alla de här häftiga sakerna. I år hade jag samma löfte, men med tillägget att stressa mindre över uppdragen, så visserligen har jag gjort färre saker, men enligt mig är de precis lika häftiga. Minst.

Januari: Jag och Erii blev sminkade och fotades för att leka modeller i någon timme.

Mars: Jag körde två timmars mörkerkörning, utan att folk dog.
Och så var jag med och tävlade mot Erik under SNÖ6 också.

Maj: Jag provade Poledance för första gången, och några veckor senare så släpade Beelz med mig på gym.

Juni: Först gick jag på UppCon, och när jag kom hem så flyttade jag ihop med Erik!

Juli: Juli började med att jag och Anette gick vår första ZombieWalk, sen reste jag, Erika och Susanne till London för att campa på Trafalgar square. Några dagar senare så fick vi faktiskt gå och se på den sista Harry Potterfilmen. Och så var jag zombiestatist vid en filminspelning i Sundsvall också.

Augusti: Jag kom in på Receptarieprogrammet i Umeå! Och så reste jag ner till Stockholm för en till zombiewalk. Ja, jag vet att zombiewalks vid det laget inte längre var "något nytt", men Stockholms var så himla stor och häftig att det räknas som nytt ändå.

September: Jag ställde upp i KawaiiCons cosplaytävling.

Oktober: Jag och Erik firade två år. Det känns konstigt at det har gått så lång tid, samtidigt känns det som att vi ar varit tillsammans så mycket längre än bara 2 år....

November: Kloning av självlysande bakterier. Jag tänkte slänga in "penecillin-makande" också, men vi failade ju med det.

December hann jag tyvärr inte göra något spännande som jag inte gjort förut, men på det hela taget tycker jag att det blev en rätt bra lista 2011 också. Nu ska vi bara se vad jag kan hitta på nu i januari....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt roligt att läsa om dina uppdrag ^^ Om jag hade tid och ork skulle jag gärna försöka mig på att göra något sånt här också, bra motivation för att prova nya saker =P

2012-01-03 @ 00:40:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0