Blääää!!!!

Häntextra
I måndags kväll duellerade jag mot Mazzix. Reglerna var först till tre träffar eller när den andras purjo var oduglig. Allt var hans förslag. När det stod 1-1 fanns det inte mycket kvar av hans svärd. Jag var snäll nog att ge honom till midnatt (1½h) att skaffa fram en ny purjolök eller så fick han erkänna nederlag. Fick han tag på en purjo? Nej. Erkände han att han dog? Ja. Ett tag. Sen tog han tillbaka det och nu ska vi fortsätta duellen idag. Jag vill inte. Inte det att jag har något emot tanken att vinna över honom en gång till, men det känns så onödigt när jag enligt hans förbaskade regler redan vunnit. Nåja, det är ju inte mycket att göra åt saken, det blir ju inte registrerat förrän båda skrivit in mordet och han vägrar så vad kan jag göra?
Och HS tycker att vi ska duellera idag också, det kvittar hur säker jag känenr mig mot Mazzix. Det är ohyfsat att möta HS före jag har gjort slut på min första motståndare ordentligt. Bara för säkerhets skull. Fan!
På fredag ska jag iallafall titta på skräckfilmer med Markus. Har känt för skräck i en månad nu så när han nu erkänt tycker om läskiga filmer är det ju världens läge.

Skolakuten
Började skolan igår. Vi fick sitta i två timmar och lyssna på hur vi ska göra vårt projektarbete. Jag vet inte alls vad jag ska göra. Jag skulle vilja göra nåt om DeathGame men 1. Fatta nördvarning! 2. Hur fan gör man ett projekt om det som??? och 3. Det måste på något sätt kunna realatera till APUn... som jag inte heller vet var jag ska göra. Ska prata med Arne senare i veckan men vi får väl se vad som händer... BLÄRK!
Idag ska jag ha Internationella studier, lunch, religionskunskap och svenska B... Får se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Erika H

Jag hatar APU T____T kommer ger mig magsår i slutändan skulle jag tro

2007-08-29 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0