It's not how you die that matters. It's who you take with you.

Häntextra
Jag dog! Faaaan!!!~~ För Mazzix av alla jävla personer. Hur fan gick det till? Och det bara några minuter efter att han mördat HS. Jag förstår inte. Sen när har han bra dagar i DeathGame? Bet mig i benet gjorde han också. "För att jag bet först" surprise att jag bet honom i armen, han låg på min fot! Den stukade! Nu är den svullen igen. Dum honom. 
Har jag sagt att ajg älskar Anna? Hon åkte över dit och mordbrände honom klockan 6 på morgonen för att hämnas mig. Sånt tycker vi om hos klankamrater.

Ska hem till Markus och titta på film ikväll, One Missed Call och alla Highlander vi kan få tag på, förhoppningsvis alla tre.

Idag gick jag iallafall upp när jag skulle ... alltid något antar jag.

Kommentarer
Postat av: Erika H

Åh, Elisabeth du måste vara försiktig med din fot din dummer, den tål inte hur mycket som helst, jag blir ju orolig ju! Synd att du dog dårå, bättre lycka nästa gång, och det var snällt av Anna att hämnas dig,
ha så kul med filmkvällen <333

2007-08-31 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0