Våga Vägra Väx!

Häntextra
Jajamen. Elisabeth är barnslig. Inte nog med det, jag jobbar hårt på att framhäva den sidan av mig. Igår gick jag och Camilla till Hemköp för att köpa godis till Demolition Man som gick på 6an... Vi köpte godis, päronsoda, toapapper och morötter till henne. Till mig köpte vi en nappflaska. Med spöken på. Jag lovar att jag är 18. Fast nappflaskor är praktiska, man kan ligga hur man vill i sängen och dricka utan risk för spill. Om man ska lyckas med samma sak fast med ett glas måste man vara en fucking jävla ninja. Och även om jag är bäst är jag inte så ambitiös. Visste ni hur mycket instruktioner som kommer med nappflaskor? Och på hur många språk? Det är läskigt!

Tidigare igår var jag hos Teddy. Jag tycker om honom, han är snäll ... och lagomt gosig = man kan krama utan att det är mer än en kram. Fast just nu tycker jag så jävulskt synd om pojken, hans flickvän hade lämnat honom för en annan tjej dagen innan. Sånt måste kännas.
Han har pyttesmå(!) hundar som vi gick ut med. Jag var helskarj, man kände dem inte i kopplet och så fort man inte såg dem var man rädd att man trampat ihjäl stackarna. Efter hundpromenaden tittade vi på Dödligt Vapen 1 & 2... De är bra. Och det var läskigt länge sen man såg dem. Fast det var ännu läskigare hur bra han kunde replikerna...
Ringde honom på vägen hem från Camilla sen, vi pratade i nästan 3 timmar... Han har jävligt mycket konstigt babbel han inte får ordentligt utlopp för.

Idag var jag med Markus. Jag tycker så otroligt mycket om honom! Ska det vara så jävla svårt att inse? Eller säga högt?!? Jag har fortfarande inte koll på om vi är något, och isåfall vad vi är. Blääää~~
Vi var med varandra i fem timamr och hela tiden så snurrar frågan "är vi ihop eller leker vi bara med varandra?" runt i mitt huvud men vägrar bestämt att komma ut, oavsett formulering. Jag antar att jag måste vänta på "rätt tillfälle". Fan. Men han är ju så jävla fin! Idag när vi hade varit och badat i Bondsjön så lånade han mig sin handduk för att jag såg kall ut, medans han själv stod och skakade. Han fick iofs min handduk för att slippa stå och frysa, men gesten är jättesöt. Och idag så kläckte han helt oväntat ur sig "du har de vackraste gröna ögon jag någonsin har sett" SERIÖST! Hur jävla sött är inte det??? Jag erkänner villigt att det låter som en jävla klyscha, för det gör det när man skriver det, men han framför det verkligen inte på det sättet. Jag vill träffa honom igen. Det har gått flera timmar sen sist och före det var det en vecka. 
Jag är inte klok.

Kommentarer
Postat av: Jenny

va fan, nappflaskor is the shit! xD
Jag menar, precis som du säger så kan man ju använda dem vart som helst i stort sett, och är man lite full eller något (eller bara ligger i en väldigt konstig stil i tex soffan eller sängen) så är de ju väldigt användbara! Man slipper spill och kladd! Jag tycker att det var dagens bästa inköp och jag ska fan köpa mig en egen xD Och eftersom du troligen vill ha patent på spökena så får jag väl köpa något annat :P Mique brukar väl ha bra nappflaskor?

2007-08-24 @ 13:54:00
Postat av: Elisabeth

haha ingen aning, har aldrig letat efter dem där... jag köpte min på hemköp xD

2007-08-24 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0