Bilddagbok

Jajamen. Bilddagboken är en fruktansvärt nerfjortisad sida som jag vägrar befatta mig med. Men konceptet är roligt. Här har ni alltså min fredag, i bilder.... Eller tja, utvalda bilder eftersom det blev över 90 bilder... Och nej, jag orkar INTE ändra storleken på dem därför publiceras alla i miniatyrformat.

 Min pojkvän är den mest överambitiösa DGnörd ni kan hitta, han tom annonserar om det ute på stan.

 Jag älskar det här huset! Ser ni hur fint det är? En dag ska jag lära känna ägaren bara för att få komma in.


Jag älskar snö, men jag förstår om andra inte känner likadant...

 Även om jag tror Emelie är ett större fan av kramsnö än jag själv...

 Söta australienska nyckelringar

 Läs vad det står på pappret, visst är det sött med ansvarstagande???

 Julpyntet är uppe både i Svall och Hsand för att vara sött till julskyltningen.

 Tom till mitt hatade jobb har julpyntet lyckats ta sig!

 Men trots adventsstjärnan hade jag inte överlevt utan deras fikarum med kaffeautomatens fantastiska choklad!


Jag HATAR att golvet är rutat på samma sätt som en fotbollsplan!

 Så här flitig är Camilla när en kamera dyker upp i hennes närhet. *host* ögontjänare *host*

 Titta! En Marcus som hittat hit och ställer in disk med Camilla. Vad duktiga de är~~

Kommer ni ihåg Bosse Bogserbåt från Bollibompa när vi var små? Det här är hans kompis Max - En maxad bosse med andra ord.

 Fin båt~~

  Hur sjutton lyckas man vandalisera ner ett helt tak???


Min pojkvän är den officiellt sötaste tomteluvabäraren idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vilka söta bilder :)Håller med, bilddagboken suger xP

2007-12-03 @ 18:07:01
Postat av: Emelie

Underbara bilder Elisabeth ;)

2007-12-03 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0