No! I'm too young to die!

Mördarens beskrivning
Dagen P, som i pepparkaka.

Vi hade länge planerat för en duell av något slag. Eller iallafall att döda varandra. Efter att jag kommit fram till att jag inte vill ta risken att dö på en måndag så bestämmer vi på söndagkväll att det är dags.

En promenad till lokala vapenhandlaren. Kallt och skönt. Ett samtal; Hej! Jag har skaffat kaststjärnor. Kan jag dumpa mina (stooora) hörlurar hos dig först? Bra..

Tjuvtränar på vägen dit. Vi börjar av vana sedan gå över en bro, mot.. Tja, en sjö? Känns i vilket fall som en bra väg att gå. Vi dras mot en stor gräsplätt upplyst av ett lika lysande träd eller två. Fumlande med burk och luvor. GO! Jag kastar, hon kastar. Ingen av oss har någon chans att slå bort pepparkakorna, de syns knappt. Jag springer runt ett träd, halvt stannar/lägger mig ner. AJ! Stjärna i huvet. Lika snart ännu en stjärna snyggt placerad bredvid hjärtat. fan? Nåja, bäst av tre var det ju.. Jag får in en träff. Sen allmänt fummel med påfyllnad av pepparkakor. Elisabeth ramlar, jag kastar, träffar, men får handen uppcuttad av hennes tredje stjärna. Nej!? Inte dödad igen!?
Nejdå, jag slog kaststjärnan ur luften likt en cool ninja. Typ. Det ledde till en 5 steg framåt, snabbt vända sig och kasta-sudden death. Många kast, bara en träff. Hon död, vi hemåt. Varmt och skönt.

That´s pretty much everything.

Offrets beskrivning
Hans klankamrater började tydligen kalla honom för toffel och latmask sm inte lyckats mörda mig på över ett år... Vi bestämde oss för att ha pepparkaksduell för att fira att den 2 veckor långa vapenvilan var över.

Först till tre träffar vinner och när man blivit träffad får ingen göra något på 5 sekunder(istället för att man ska släppa vapnen).
Jag fick in en träff i huvudet. En träff till i bröstkorgen. Sen träffas jag i axeln och strax efter även i magen. Jag lyckas träffa honom i handleden och han erkänner sig som besegrad. Själv känner jag att handled var lite för mycket gränsfall och dumjag blev helt plötsligt sbäll och erbjuder en suddendeathduell. Han träffar mig precis ovanför hjärtat och sen blev det kallt.
Det är så det går när man försöker vara snäll, då får man en kaststjärna i hjärtat från pojkvännen. SKA DET VARA SÅ???


Kommentarer
Postat av: Fegon **

Tänkte bara spendera lite tid till att lägga kommentarer hos intressanta bloggare. Eftersom att man alltid blir så glad av en sådan:) Hoppas du har en trevlig dag. Och vilka tre saker önskar du dig mest till Jul? du kan svara i mitt inlägg om du vill.

Sköt om dig

2007-12-19 @ 08:38:15
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Nadina

Vinn ett underbart smycke från Modemecka.se !

2007-12-19 @ 08:40:20
URL: http://browneyed89.blogg.se
Postat av: Emelie

Stackars lilla Elisabeth, va taskigt att han döda dej, och i hjärtat! =O Så ska det inte vara XO =P

2007-12-20 @ 12:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0