RecapReptile



Här har ni en söt krokodil som ursäkt på den långa väntan efter ett nytt inlägg.

Jag sitter på en svenskalektion och har hystreriskt tråkigt, trots min trötthet. Vanligtvis brukar trötthet kunna blockera mina andra känslor men inte idag. Dryyyygt....

Jag har lite pengar och många julklappar kvar. Inte lyckat Marcus säger att han vill ha posters att sätta på väggen, får se om jag hittar nån bra annars måste jag nog improvisera ändå... Jag sa att jag önskade mig chokladpennor. Får se om jag får några, hoppas kan man ju alltid.

Lucia imorgon. Kommer vara jätteskönt. Jag älskar luciamorgnar. Fast lite tråkigt med att missa bions luciavaka. Inte det att jag hade haft råd men men...

På fredag ska jag ha religionsprov om Islam. My ass att jag kommer lyckas bra med det.

Igår blev Teddy 19. Grattis till honom, den lilla pojken är rätt stor ändå när man tänker efter... Men surt att ligga hemma i feber i två veckor, tycker synd om honom oavsett om han vill det eller ej.

Nu ska jag sitta och kolla upp fakta kring svordomar men jag är för lat för att ens ha börjat.

På lördag är det äntligen dags för konserten med Marilyn Manson! Fatta hur coolt det känns att jag ska få se honom LIVE!

Ikväll ska jag jobba, hoppas att Daniel (aka godismannen) är där så att han kan köpa upp de kladdkakebitar jag har kvar.  Hoppas går ju alltid för jag behöver verkligen pengarna.

Marcus vill ha adressen till min blogg, hur många av er 5 invigda som fått adressen tycker att han ska få bli en av er läsare?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare, tråkig svenska-lektion är aldrig bra inte XP
Tror det inte spelar nån roll om vi svarar på den frågan nu, nu har han ju redan hittat bloggen =P

2007-12-13 @ 17:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0