Sir KillALot Vs. Predator

Jag och Marcus har mördat tillsammans. Visst är det romantiskt?
Och det var jag som fick killet också, sött va?

Kopierat från mordhistoriken:

Igår kväll så lyckades jag och Heineboot hitta fram till Predators bostad men när ingen reagerade varken på telefonen eller dörrklockan bestämde vi oss för att söka oss hemåt.
I morse klev vi upp, samlade åter ihop våra vapen (morot, banan & purjo) och knatade iväg. Tanken var att haffa henne nån gång mellan 7 och halv8 så att hon skulle vara död före skolan började. Vi knackade på och frågade om Emelie bodde där, vilket hon gjorde. Snart kom en blond liten figur nerstudsande för trappan och fram hoppade jag med kniven i högsta hugg. Hon föll till "marken" matrixstyle. Mycket stiligt. Bättre lycka nästa gång~~


Nu ska jag bara mörda hennes klasskompis Slagtore också... Bwahahaha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Congratulations Sir KillALot for a good kill! XP
Jag hoppas det går bra med klasskompisen också, dö inte bara! ;P

2007-12-05 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0