En riktig liten mönsterflicka

Bokstavligt talat alltså. Jag började ju som sagt sommaren med att bli polkagrisrandigt solbränd och nu är jag istället rutig efter två dagars skuttande i nättröja.

Jag vill läsa sjunde boken i Harry Potter serien. Pappa får den imorgon på posten, ag komemr alltså få vänta tills på tisdag. Vilket suger.

Har lyckats hitta en present åt mamma, hon ska få boken About A Boy i pocketformat bara för att hon tyckte om filmen och den kostade 25 kronor... Jag är en så duktig dotter. Måste fortfrande komma på nåt åt Jenny(även om jag har en idé där), Johan och pappa... Får se vad som händer. Fast det börjar bli ont om tid.

Filmkvällen hos Emelie blev bra även om det blev mer Singstar och biljard än film. Men jag fick bada så jag ska inte klaga.

Har läst ut Ett Ufo Gör Entré av Jonas Gardell. Den var helt underbart bra. Alla borde läsa!

Kan skriva nåt litet här och där, har skrivit en låtsashatisk dikt om en av mina flickor (inga namn nämns, varken dikt eller person) och en annan lite hobbyromantisk emodikt om en gammal vän (även den är anonym). Båda funkar (lite halvt iallafall) även om jag fortfarande inte riktigt känner att jag kan skriva så att jag blir nöjd. men skam den som ger sig, även när jag är som bäst blir jag ju knappt nöjd med ens hälften av det jag skriver under en dag.

Mötte Tommy på bussen igår...Av någon konstig anledning kom vi in på ämnet sex. Han hävdar att killar ser det som en uppoffring att ha sex, eftersom det är så pass fysiskt ansträngande, och klarar sig bra på någon ensatka gång i veckan. Jag VILL INTE tro att det är sant. Jag undrar om det är det. Borde kanske fråga någon.... Teddy är inne på msn, men man vet ju aldrig med den pojken och HS är klart fel person att fråga med sin omänskliga sexualdrift. Hoppas att jag aldrig hamnar med någon som bara har sex för att vara snäll med mig. Du skulle man ju få en massa äckliga skuldkänslor som förstörde upplevelsen.

Fuck off och ha ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0