Honung med thé

är vad jag har levt på under de senaste tre dygnen under vilka jag har legat till sängs och läst Harry Potter. Jag placerade min kropp i sängen eftersom att det är en idealisk plats att läsa, men stannade kvar för att mitt ben gjorde ont i särskilda vinklar (även om doktorn, efter att han komplimerat mitt nagellack, sa att det var ofarligt - sådetså mamma!) och för att man hals har svällt upp så att jag bara ka få i mig vätska och väldigt mjuka frukter som ordentligt saftiga päron eller persikor.
Jag kan inte sova ordentligt. På nätterna är det inte bara benen som gör ont utan då har även resten av kroppen hakat på plåga-Elisabeth-trenden. Dessutom blir det inte bättre över att jag inte trivs med att sova ensam som det är. Jag har legat och vridit mig tills efter 4 varje natt i snart två veckors tid utan att kuna somna. Inatt fick jag iaf låtsassällskap via sms med HS ... ibland är den pojken rätt odålig av sig. <3
Tyck synd om sjuka stackars mig som vill ut och leka i det fina vädret?

Kommentarer
Postat av: anna

Du skriver en väldigt bra blogg (: fortsätt så! //Anna

2007-07-11 @ 10:33:11
URL: http://success.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0