I want to see you get wild!

Andrew W. K. gör mig glad, han har roliga texter med hypermusik.
Så vad har jag gjort idag förutom att lyssna på honom?
Jag har varit hos Johan och tittat på båda Bambifilmerna, i fel ordning O.o' och nej, jag glömde inte att skälla på honom... Det var det första jag gjorde så fort jag kom innanför dörren. Han lyssnade och tog åt sig. Duktig pojke. Sen drog jag hem igen och har i princip dött av tristess sen dess... Nu har jag inte gjort nåt på två dagar och jag tror jag kommer gå under inom en snar framtid... Borde iochförsig läsa de två senaste Harry Potter böckerna precis som Erika bara så jag kommer i rätt stämning lagom tills releasen... Nåja får väl börja vid midnatt när datorerna stängs ner antar jag =P

Dagens Visa
Är inte ett dugg otippat Andrew W. K. med den fantastiskt underbara studslåten man inte kan sitta stilla till I want to see you go wild

Här hade vi nu haft en sångtext
om det inte vore så att internet hatar mig
 och därför vägrar erbjuda just den här låttexten.
My ass att man kan hitta allt på nätet Dx


Fuck off och ha ett bra liv era flaggstångspimplare~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0