Pojkar och får

... var huvudkaraktärerna i nattens drömmar. En av pojkarna var Anton som gick i min klass i grundskolan och inte sett sen nians skolavslutning, jag förstod inte riktigt vad han gjorde där men han jobbade tydligen i någon spännnande affär vi var inne och tittade i. Han gav mig en kram, den kändes faktiskt verklig.
En del av mig har börjat sakna att vara i ett förhållande, vilket känns helt sjukt med tanke på hur dåligt det har gått under tidigare försök... Men samtidigt kan jag inte hjälpa att jag saknar att gosa in mig hos någon som tycker om mig, och som jag tycker om. Jag tycker om Bob men henne kommer jag aldrig att få, det är bara att inse fakta. Även om hon skulle vara bi, vilket Erika påstår att hon är, så har jag ju ingen chans på en tjej som åtminstone hälften av alla som möter henen faller för. För let's face it, knappt någon faller för mig och hon är på tok för cool för att vilja ha en liten fjant som jag. Hur surt det än är.
Den andra pojken i drömmen var Jacke. Tillochmed i drömmen var jag rädd för att möta hans blick eftersom jag vet att han inte längre tycker om mig, men ändå kunde jag inte hålla mig från att titta på honom ur ögonvrån hela tiden för att se om han tänkte bevärdiga mig med en blick. Till slut gjorde han faktiskt det, han kom faktiskt över och satte sig hos mig. Så vi satt där mitt emot varandra på en av alla gästsängar som fanns i rummet och bara tittar varandra rätt i ögonen i vad som känns som en evighet. Sen kramar han mig plötsligt. Och på något sätt förstod jag att han äntligen förlåtit mig.
Det var länge sen jag vaknade så lycklig.
Sen kom jag på att det var en dröm, då kändes det inte riktigt lika varmt längre.
JAG SAKNAR HONOM!!!!!!!!!
Jag är tillochmed så fjantig att jag hoppas att han ska till medeltidsveckan i sommar för jag vet att han besökt den tidigare.
Jag kommer verkligen gå under när skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0