Utfyllnad

Jag har egentligen ingenting att skriva just nu, som ni kan se, utan bara spyr ut en massa skit som ser helt ovidkommande ut.
Jag tycker om Emelie. Hon erbjuder sig att låna ut pengar för inträde till gatufesten på torsdag. Vet dock inte om jag vill ta emot pengarna, det känns tveksamt att jag ska låna pengar för att ta mig in på en fest där jag kommer frestas att göra av med mer pengar, när jag nu har bestämt att jag inte ska göra av med mer pengar än nödvändigt den här månaden. Fast gatufesten kanske är nödvändig, vem vet?
Tanken att åka ner till Sundsvall i syfte att vara ute och ha kul känns dock skrämmande. Tänk ifall Jacke finns där, vilket han säkert kommer vara. Vad gör jag då liksom? Jag vet vad jag borde göra men jag vet inte om jag klarar av det och vågar inte riktigt testa min viljestyrka än...
Fast samtidigt så har jag ju sett fram emot att gå på priden ända sen jag hörde att det skulle vara och det vore jävligt kul att få flumma runt med allt folk ... och då kanske man skulle ha något att skriva under "häntextra" som varit lika död som "skolakuten" sen sommarlovet började. Jag vet inte vad jag ska göra, sista dagen före jag måste bestämma mig är imorgon. Vi får väl se helt enkelt ><'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0