Vill haaa!!!! ~~

När jag gick hem från Malin nyss så såg jag att ungarna som hon bor granne med är världens mest bortskämda barn. Gissa hur jag fick reda på det? Jo, det är så enkelt som att: DE HAR EN EGEN HOPPBORG!!!!!!!!!!! Jag vill också ha! Inte en så liten studsborg iochförsig utan en riktig tivolistudsborg, för vem behöver i ärlighetens namn en stor studsmatta när man kan ha sin egen studsborg? Inte jag iallafall, fast nu har jag ju inte ens en studsmatta. Det enda studsiga jag har är en studsboll, som jag visserligen tycker väldigt bra om men den är ju lite för liten för att jag ska kunna sätta mig på den utan att riskera att få den upptryckt ihäcken. Jag vill ha NÅGONTING studsigt att leka med som inte är en säng! Är det så mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0