Bored now

Jag hatar att inte ha något att göra. Iallafall så hatar jag att inte ha något som jag förstår mig på att göra... Det är tydligen tänkt att vi ska göra någon statistisk undersökning för Samhälle, Historia OCH Matte. Blärk. Jag vet inte vad jag ska göra om längre för det måste tydligen vara seriöst, orka vara seriös veckan före sommarlovet! De är ju inte kloka på den här skolan. ><'
Har tillägnat hela historialektionen till spindelharpan och att äta kryptoniter. Tack till Emelie som köpte ut åt mig <3
Har fortfrande bandaget inlindat i Bobs remsor, de luktar inte lika starkt av henne som förut men det är fortfarande Bobs tyg, alltså är det bra. Jag är fan inte klok.
Har tid hos skolkuratorn på måndag klockan 10. Får se om man kan få ur sig nåt vettigt... Alltid lika spännande att prata med folk som försöker hjälpa, gick regelbundet första terminen på gymnasiet men nu har jag inte gått sen dess... Undra om hon kommer ihåg mig.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kolla gärna in mitt klipp om kryptonitet. :)

2008-05-01 @ 22:25:57
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0