Du känner dig väääldigt sööömnig...

Just nu vill jag bara sova. Gå och lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och låta en stuntman eller klon eller någon som kan gå in och ta över alla mina måsten, för det känns som att de är för många och jag kan inte hantera det längre. De är egentligen inte så många, bara den där förbaskade rapporten, statistikarbetet och lite jobb (men jobbet kan ju vilken papegoja varelse med talförmåga som helst fixa) om jag ska vara ärlig. Kanske städa rummet också. Jag vet inte, vet bara att jag inte tycker om allt som händer just nu. Mitt huvud är 110% övertygat om att det redan är sommarlov och min kropp börjar inse att jag har undanhållit den sömn under alltför lång tid nu. Det är inte roligt att bli genomskådad av sin kropp, de har en fantastisk förmåga att hämnas på de mest smärtsamma sätt. Tyck synd om mig nån?

Dagens Visa
Jag känner för KoRn men lyssnar på The Used... Borde kolla upp hur mina öron fungerar egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0