Smskonversation

Jag håller på att bli sinnessjuk... Jag tror åtminstone det. När jag satt på jobebt idag så började jag skriva sms, i sig inget ovanligt. Det som var speciellt var vem de sändes till. Jag skrev SEXTON sms till mig själv! Normala människor gör inte sådant. Jag påstår inte att jag någonsin har velat vara normal men det borde väl finnas gränser för även mig? Man kunde tillochmed se skillnader i personerna som skrev de olika smsen... särför ska jag nu publicera de från den ena Elisabeth i kursiv text och de från den andra Elisabeth i fet text, allt för att underlätta. Ni får själva tänka ut vem som är den "riktiga jag", spännande va?

Jag har inte fått en enda intervju >< Jag HATAR omnin!

Förstår det gumman, men folket kanske bara är ute i det fina vädret <3

Haha jo, du har en poäng... Jag vill också vara ute i solen! Tänk vad gott med glass >w<

Absolut. Sitter och väntar på en kompis, vi ska köpa jordgubbar och grädde, de har jättebilliga på tempo x3

Åh vad gott! Jo jag såg att de var billiga där <3
Himlen är nästan läskigt blå utanför fönstret
Fick nyss en asdryg gubbe som skulle ha betalt för att ställa upp. Vi svor åt varandra och sen ville jag nästan gråta bara för att jag blev så upprörd...
Fast nu kom det en söt 15åring <3

Men inte ska du behöva känna så lilla vännen! Vilken tur att du fick söten då :)

Jag vet... När kommer din kompis?

Hon ska komma vid 4-5 nån gång, just  nu är jag bara ute och o-tittar på molnen... När slutar du?

O-tittar? O.o låter mysigt <3 jag slutar 4

Ok, om du vill så kan du ju hänka?
Tänkte typ tillbringa dan med såpbubblor för att fördriva tid <3

Mjo, men jag borde skriva på en rapport... hur kul det än vore... Men tack för erbjudandet <3

Surt, det hade varit kul att ha med dig... Nåja, lycka till med arbetet :p

Tack, det lär behövas om jag känner mig själv ordentligt ><'

Varsågod. Och bara för att förtydlga: Du sitter och smsar till dig själv... Du borde verkligen ringa den där psykologen som Märtha gav dig numret till, för nu passerar du en gräns ><

Jag vet att jag borde ringa och boka tid, Kix har lovat att hon kan hålla handen på vägen dit. Hon är snäll, jag tycker om henne... <3

Som ni ser blir jag bara värre och värre ju längre jag skriver. Det är läskigt! ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0