I Fucking Hate You

GAH!!!!!!!!!!!!! Jag får ju nåt spunkbrott på den lilla idioten!!!!!!!!!! Har jag sagt att jag inte str ut med Anna ibland???
Just nu sitetr hon och svär över mig på MSN för att jag hade lovat mig till henne under fredagen och hennes mobil kände inte igen mitt nummer och jag är världens dissare och allt vad det är.
I måndags så satt vi stallcaféet som vanligt efter lektionen och slöpratade. Jag berättade att Marcus och jag varit ihop i 3 månader på fredagen och hon gratlerade och frågade vad jag hade för planer. Hon berättade också om någon ny animeserie hon hittat och jag sa att jo det är klart vi kunde ses nån gång i helgen och titta på den.
I fredags när jag var på stan med Marcus och Erika efter jobbet så ringer hon och frågar när jag ska komma över. Jag säger så klart att jag är med Marcus och inte tänkte komma över alls eftersom det är vår 3månadersdag och jag vill tillbringa den med honom. Då börjar hon skrika om hur jag minsann hade lovat att jag skulle till henne på fredagen, när allt jag sagt var "nån gång i helgen".
När jag går hem från Marcus igår förmiddag så slängde jag iväg ett SMS där jag frågade om vi skulle ses då istället och får svaret "ja, ikväll ^_^" så jag säger bara att hon ska höra av sig när jag kan komma. Klockan sex när jag är dödstrött och hon fortfarande inte hört av sg så skriver jag att jag går och lägger mig och gör sen också det.
Nu loggar hon alltså in på MSN och insisterar på att jag lovat bort mig på fredagen eftersom det står i hennes almenacka och hon var bortlovad till Sandra på lördagen just på grund av denna bokning. Hon frågade också varför jag skrivit om att jag gick och la mig och när jag svarar att det var för att hon aldrig hörde av sig så var det naturligtvis så att hennes mobil hade satt de SMSen som okänd avsändare och hon därför antagit att det var Sandra som var förvirrad. Men nu har jag minsann dissat hennetre gånger i rad och hon är mycket irriterad. Kul för henne liksom, nåt svar på vilka de andra två gångerna var finns dock inte att finna. Men dissat henne har jag absolut gjort. Fy vilken dålig kompis man kan vara.
Jag förstår egentligen inte varför jag blir så upprörd på henne för det här är eftersom just det här beteendet är väldigt typiskt för den här flickan. Kanske har bägaren runnit över? Man kan aldrig så noga veta men det är verkligen itne omöjligt. Är jag hemsk som säger att det ska bli skönt att lämna Härnösand bakom sig nästan enbart på grund av henne? Ja, ok det är jag säkert, men just nu bryr jag mig inte. Jag är så otroligt less på hennes frispel över inbillade oförätter.

Enbart tillägnad henne så får hon inte bli Dagens Visa men nog fan ska hon få en sång.

I Fucking hate You - Godsmack
For everything you do
Id like to swallow you
And everyday Im gonna blame you
Even if you justify
Every fucking bullshit lie
It only makes me want to break you
You pull me down
And you crucify my name
You make me insane
Its broken now
Dont ever look my way
Dont even think Im playin
cause I fucking hate you
Youre such a liar
And I love to hate you
Youre all the same to me
When you repeated me
Take advantage of me
The only thought I get of you sickens me
Everybody knows your fate
Youre everything I fucking hate
And Im everything that you could never be
You pull me down
And you crucify my name
You make me insane
Its broken now
Dont ever look my way
Dont even think Im playin
cause I fucking hate you
Youre such a liar
And I love to hate you
Youre all the same to me
I fucking you hate you
Youre such a liar
And I love to hate you
Youre all the same to me
(fuck you)
(fuck you)
(fuck you)
You pull me down
And you crucify my name
You make me insane
Its broken now
Dont ever look my way
Dont even think Im playin
cause I fucking hate you
Youre such a liar
And I love to hate you
Youre all the same to me
And I fucking hate
Youre such a liar
And I love to hate you
Youre all the same to me
Fuck you (fuck you)
Fuck you (fuck you)
Fuck you (fuck you)
Fuck you (fuck you)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare! jag förstår att du blir arg när hon "missförstår"(?) dig sådär! Jag skulle också ha blivit förbannad eftersom du faktiskt inte sa att du skulle vara med henne just den dagen eller just den tidpunkten. *sucka* Hoppas det löser sig för dig :)
Kram

2007-11-26 @ 11:57:27
Postat av: Emelie

Uscha din stackare, va jobbigt att Anna ska bete sig sådär =S Huva, jobbigt..
Jag hoppas verkligen det löser sig, du har ju inte gjort något fel, utan nu måste jag ju säga att Anna får se till att tänka efter lite och "ta sitt förnuft till fånga", inte bara haka upp sig på det där..

2007-11-28 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0