Sleepless

Jag var löjligt trött igår så när jag för andra gången upptäckt en sömnryckning i benet gick jag och la mig och hoppades på att få sova hela natten.Då var klockan 18.00. Fyra timmar senare vaknar jag utan den minsta chans att somna om. Ush fy och blä på att vara klarvaken när man annars brukar tänka på sömn.
Jag provade att bränna ner skivor med ny musik som jag tänkt på e rätt lång tid. Inte tröttare.
Drack en nappflaska med te. Inte tröttare.
Pratade med Kix. Inte tröttare.
Pratade med Kalle och drack te. Inte tröttare.
Fick tre telesvar. Inte tröttare.
Pratade med Teddy. Inte tröttare.
Pratade med Christoffer. Inte tröttare.
Började ge upp hoppet på både sömn och att få tag på någon långpratare.
Pratade med Mazzix och drack te. Inte tröttare, däremot lite räddare.
Fick två nya telesvar. Inte tröttare.
Pratade med Christoffer. Inte tröttare.
Tittade på klockan som långsamt passerade 05.00. Inte tröttare.
Hörde min skiva spelas upp tre varv. (Den är ungefär 45 minuter)
Vaknade klockan 09.05 utan en chans att somna om.
Har jag sagt att jag inte tycker om min kropp som förvägrar mig sådana grundläggande saker som en ordentlig sömn?

Idag ska jag försöka plugga inför det förbannade provet och så ska jag jobba. I åtminstone fyra timmar. Så det så!
Får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan vilken jäkla natt! XO Dumma din kropp, då måste få soooooova! =P

2007-11-28 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0