Big big pizzabagare

Jag har tagit det där läskiga testet på http://ams.se/ och enligt det så ska jag tydligen jobba inom matyrken, överst på listan stod pizzabagare... Men de rekomenderar även bartednder, kostekonom, hemkunskapslärare och kondidtor. Det vore rätt coolt att jobba med mat men samtidgt så vet man ju aldrig...

Dagens Visa
Erika och jag började av någon anledning sjunga på den gamla nostalgitrippen från 90talet - Emilias supersöta Big Big World som alltså föräras dagens visa.

Big Big World - Emilia
*Chorus*
I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing if u leave me
But I do do feel
That I do do will
Miss u much
Miss u much

I can see the first leafs falling
It's all yellow and nice
It's so very cold outside
Like the way I'm feeling inside

*Chorus*
I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing if u leave me
But I do do feel
That I do do will
Miss u much
Miss u much

Outside it's no raining
And tears are falling from my eyes
Why did it have to happen
Why did it all have to end

*Chorus*
I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing if u leave me
But I do do feel
That I do do will
Miss u much
Miss u much

I have your arms around me
Warm like fire
But when I open my eyes......
Your gone

*Chorus*
I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing if u leave me
But I do do feel
That I do do will
Miss u much
Miss u much

*Repeat Chorus*

I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing
If u leave me
But I do
Feel I will
Miss u much
miss u much

Kommentarer
Postat av: Erika H

Haha, det är allt en söt sång! Jag ska testa AMS intresse-test när jag får tid senare. (Ska till skolan nu)

2007-10-10 @ 06:56:46
Postat av: Emelie

Jag har också gjort testet! (men jag tycker det var något drygt egentligen XD)
Och Elisabeth, du skulle säkert bli jättesnygg som pizzabagare, hehehe ;P Med mjöl på näsan och ett jäättefiint, någorlunda vitt och fläckigt förkläde XD

2007-10-10 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0