Bloggaction

Jag har varit jätteduktig och anmält min blogg på Blog Action så på måndag ska jag vara duktig och blogga om miljön. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om miljön men det är ju å andra sidan inte så mycket lönt att planera exakt vad man ska blogga, det får bli lite som det blir men miljön ska jag få det att handla om iallafall. Elisabeth är en duktig liten flicka som bryr sig om miljön. Jojomen, för det är inte ett dugg en ursäkt för att få blogga ännu mer... Nejdå, klart jag bryr mig om miljön. Vet bara inte vad man ska skriva... Nåja, vi får väl se~~

Kommentarer
Postat av: Erika H

Jo, Blogaction är en fin handling, jag skulle kunna tänka mig vara med också--

2007-10-14 @ 09:07:13
Postat av: Emelie

Bloggaction låter ju som en duktig grej att göra ;P Och jag trooor dej verkligen Elisabeth, när du säger att det har att göra med att du är duktig, inte det att du är bloggfantast XD

2007-10-14 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0