Craig

Jag känner mig fjantig.
Nej, det lät fel.
Egentligen så känner jag mig misslyckad.
Jag har haft två prov den här veckan, tror jag klarade båda men itne så bra som jag vill.
Imorgon ska jag ha ett till prov. I religion.
Jag har inte riktigt varit så aktiv som jag borde under lektionerna. Alltså borde jag plugga. Men jag vet fortfarande inte hur man gör. Jag tänkte börja med att läsa igenom sidorna i boken som handlar om kristendom. Fast det är ju å andra sidan rätt många sidor. Och som sagt är jag lat. Som om inte det vore nog så är min hjärna övermosig efter dåliga sovvanor i över en vecka och två prov den här veckan.
et hela leder fram till att jag, mot bättre vetande, har igång MSN. Och som om inte det faktumet vore nog så har jag statusen på online. Och blir sur över att folk inte skriver! Det är ju bra att de inte skriver när jag nu är så dum att jag inte kan förmå mig själv att åtminstone kryssa in mig själv som upptagen. Vad har jag att bli arg för? Dumma jag.
Anna och jag skulle ebställa biljetter till Marilyn Manson idag men på ticnet är de slutsålda, alltså kollade jag blocket och svarade på en anonns om 2 biljetter för 350:-/st men hittills har han inte svarat på mitt svar så vi får väl se om vi får tag på några, det fann iochförsig fler men det här var billigaste alternativet och det känns fel att svara på flera samtidigt. Jag vet att jag är dum. Igen. Som vanligt.

Dagens Visa
Jag har hittat tillbaka till mina roliga låtar på datorn. Där finns Stephen Lynch. Han är bra. Mig tycka om honom. Han har skrivit två "religiösa låtar", om man nu inte vill räkna Almighty malachai - the bowling god som religiös. Den ena, Beelz, tror jag redan att jag använt vilket innebär att det nu är låten om Jesus bror som gäller. Craig.

Craig - Stephen Lynch
Everyone knows Jesus
The man who healed the lame.
Well, I am Jesus' brother,
Craig is my name.

Jesus is the Prince of Peace.
Jesus is the Lamb.
Jesus is the Son of God,
But Craig don't give a damn.

Because when Craig's in sight,
We'll party all damn night.
I don't turn water into wine,
But into cold Coors Light.
I'm not my brother, I know,
Don't walk on H2O,
But I got hydroponic shit
That me and Judas grow.

I'm fuckin Craig.
I'm fuckin Craig.
I'm fuckin Craig.
Craig Christ.

I hang out with lepers,
Barabbas, and Salome.
Jesus' friends are called Apostles -
Those dudes are totally gay.
Jesus performs miracles,
From Galilee to Rome.
But it would be a miracle,
If he brought a fuckin lady home.

Because while Jesus is prayin,
Fuckin Craig is layin,
Every lady in the Testament,
You know what I'm sayin'?
I won't die for your sin,
Like my famous kin.
But if you've got a little sister,
Then there's room at this inn.

I'm fuckin Craig.
I'm fuckin Craig.
I'm fuckin Craig.
Craig Christ.

Jesus was our mothers fave,
All her love to him she gave.
But there's no sibling rivalry,
When he's nailed to that tree.

And now the question for you,
Is not "What Would Jesus Do?"
But where will you be
When the Craig Machine comes partyin' through?
And if the Lord will allow,
You got to ask yourself how,
And who and why and when and where
Is your messiah now?

It's fuckin Craig.
Fuckin Craig.
Fuckin Craig.
I'm fucking Craig.
Craig Christ.
Craig Christ.
Craig Christ.
I'm fuckin Craig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare.. Jag tror inte det har gått nå bra för mej heller på alla de här jäkla proven =@ Fyyyy för prov! XO

2007-10-27 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0