Do Without

Häntextra
Jag har varit lite duktig den här veckan ändå. Jag har gjort skolarbeten. Jag har jobbat. Jag har lagat mat och tvättat.
Min självömkan skjuter oförtjänat i höjden. Jag har inte träffat Marcus sen i torsdagsmorse. Ojojoj. Det är verkligen jättesynd om mig. Inte. Men jag kan inte hjälpa det, tanken var att vi skulle gå på riot club i helgen men sen hade jag itne råd så det blev inställt, men vi sa fortfarande att vi skulle ses och hitta på något annat. Har vi setts? Nej. Han har pluggat matte. Han ska inte ens ha prov inom en snar framtid! Okej att jag då fick tid att skriva min bokanalys för engelskan, vilket är bra, men faktumet att jag behöver en kram och ändå inte får det är fruktansvärt frustrerande. Jag vill ha en kram! Ska det vara så svårt att lägga ner en mattebok för min skull??? Tydligen. Idag ska han visserligen inte plugga matte men istället ska han ut till Källman och meka på deras förbaskade gocart tills åtminstone 6tiden ikväll. Sen ska han äta middag så jag har tur om jag får honom före klockan 7. Alltså får jag honom på söndag KVÄLL när det var tänkt att vi skulle ses på fredag EFTERMIDDAG! Och jag inser precis lika tydligt som resten av omvärlden att det är fjantigt att sitta och beklaga sig om att man inte träffats på x antal dagar, jag brukar också vilja slå ner såna människor, men nu var det ju faktiskt ebstämt och så prioriterar han bort mig för en oakut mattebok. Jag tycker personligen att min självömkan är berättigad. Men säkert bara jag. Jaja, det är ju inte så mycket jag kan göra åt saken så jag får väl helt enkelt sitta här och vänta på hans dumma sena sms som säger att han har tid att träffa mig. Men eftersom det är skola imorgon kommer det ju inte direkt vara lång tid vi får heller. Blärk. Vad jag inte tycker om att vänta, värre saker får man leta efter. Väntan förhindrar en liksom från att hitta på andra saker, jag hade gärna åkt hem till en kompis och hittat på nånting men det känns så meningslöst när man drar tidigt för att man "ska träffa pojkvännen", det är sånt som är likamed att be om sura kompisar, och jag vill inte att det här förhållandet ska kosta mig någons vänskap.

Skolakuten
Faktumet att jag är klar med bokanalysen förhindrar inte att jag har en sammanfattning för psykologin kvar att skriva.

Dagens Visa
Det finns en liten söt sång som jag har börjat tycka om, det är den enda låt som jag hittills har hört med Blanket så jag borde verkligen ladda ner fler. Nåja, här har ni iallafall Do Without. Enjoy

Do Without - Blanket
Desperate for changing
Starving For truth
Closer to where i started
And chasing after you

I'm falling even more in love with you
Letting go of all i've held onto
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you

Forgetting all i'm lacking
Completely incomplete
I'll take your invitation
You take all of me

Now I'm falling even more in love with you
Letting go of all i've held onto
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you

I'm living for the only thing i know
I'm running here i'll crash you into go
And I dont know what i'm diving into
Just staying by a moment here with you

'cuz nothing else to lose
There's nothing else to find
There's nothing in the world
That could change my mind
There is nothing else
There is nothing else
There is nothing else

Desperate for changing
Starving For truth
Closer than where i started
And chasing after you

I'm falling even more in love with you
Letting go of what i've held onto
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you

I'm living for the only thing i know i know
I'm running here i'll crash you into go
I'm tired of all the love divide in two
Just thinking about a moment here with you
Just staying by a moment
Staying by a moment (here with you)
Thinking about a moment (here with you)
Hanging a moment here with you.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jodu, dumma lilla han som ska prioritera matte när han inte ska ha ens prov! =O Då har du faktiskt rätt att beklaga dej! Sexstrejka nu ikväll, så ska han fåå ;P

2007-10-14 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0