Hanging On The Telephone

Häntextra
AAAAAH!!!!!!!!!!!!!! Jag har pratat med Nathan på telefon! Det känns helt overkligt och ändå vet jag att det hände! Vi satt och snackade på msn, han frågade om min mic funkade (den har varit trasig sen nån gång i somras) och frågade därför om han kunde ringa hem till mig. Det var ascoolt! Han lät inte alls som jag tänkt mig, fast han sa visserligen samma sak om mig. Han har jättemörk och manlig röst. Han skriver inte med jättemörk och manlig röst, han skriver som en normal killröst. Fast å andra sidan sa han att jag var "much gigglier and girlier" än han trodde. Han påpekade det där med mitt skrattande efter en minut och återupprepade det sen på msn när vi lagt på. Jag vet itne riktigt hur jag ska ta det, låter jag så tjejig? Skriver jag så otjejigt? Jag brukar visserligen inte tänka på mig själv som tjejig så det är väl kanske inte helt omöjligt att jag skriver mer killigt än jag låter på rösten. Men jag vet inte, man brukar ha rätt svårt att avgöra precis hur man själv låter. Jag fick honom att säga nutella. Han säg NUH-tElla medans vi säger nu-telLA här ehmma. Det bästa var nästan att medans jag säger det som nåt gosigt så låter han så bestämd att man inte förväntar sig att nutella ä ett pålägg utan en direkt order att göra något ansträngande. Jag vet inte om det bara var han eller om det gäller kanadensare i allmänhet. Måste fråga Pascal hur han säger nutella bara för att kolla. 

Skolakuten
Jag ska börja 13.25 idag. Då har jag engelska sen är skoldagen slut. Klockan fem ska Erika och jag ta oss till Kupan för att fylla i APUkontrakten. 
Psykologin är inte alls inställd hela veckan utan bara idag och imorgon. Jag borde ta tag i sammanfattningen.

Dagens Visa
Bara för att låten har en så pass bra titel för dagens inlägg blir det Blondie som får bidra till Dagens Visa med låten Anna förärat till ringsignal - Hanging On The Telephone.
 

Blondie - Hanging On The Telephone Lyrics

I'm in the phone booth, it's the one across the hall
If you don't answer, I'll just ring it off the wall
I know he's there, but I just had to call
Don't leave me hanging on the telephone
Don't leave me hanging on the telephone
I heard your mother now she's going out the door
Did she go to work or just go to the store
All those things she said, I told you to ignore
Oh why can't we talk again
Oh why can't we talk again
Oh why can't we talk again
Don't leave me hanging on the telephone
Don't leave me hanging on the telephone

It's good to hear your voice, you know it's been so long
If I don't get your call then everything goes wrong
I want to tell you something you've known all along
Don't leave me hanging on the telephone

I had to interrupt and stop this conversation
Your voice across the line gives me a strange sensation
I'd like to talk when I can show you my affection
Oh I can't control myself
Oh I can't control myself
Oh I can't control myself
Don't leave me hanging on the telephone

Hang up and run to me
Whoah, hang up and run to me
Whoah, hang up and run to me
Whoah, hang up and run to me
Whoah oh oh oh run to me

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilken av klänningarna i min blogg är mest nyår? :) Tacksam för svar.

2007-10-08 @ 08:54:40
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Jenny

Yay jag är så glad för dig gumman :D haha och sen va du bara tvungen att ringa till mig och berätta det ;) Synd dock det där med internet.. ).(

2007-10-08 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0