Karlssons KalasKlister släng dig i väggen

Haha precis Emelie; Sundsvall City Makeover here we come!

I övrigt känner jag mig lagom lodigt desperat. Nu när det blir kallare ute ökar behovet att alltid ha med sig musik och mina hörlurar på mp3n hatar mig. Vad göra? Jag har inte råd med nya förrän efter lönen och dit är det ett tag. Alltså tager man vad man haver och tejpar. Jupp, jag har alltså nytejpade hörlurar till min mp3. Är det inte stiligt så säg?

Skolakuten
Jag har faktiskt börjat på religionsläxan! Jag är grovt stolt över mig själv! Det är andra gången i år som jag har gjort något i tid. Jag tror jag ska börja fortsätta att vara i tid, det känns så mycket bättre helt enkelt.
Vi ska skriva instuderingsfrågor till psykologiprvet. Jag har sidorna 370-371, jag undrar om jag läst dem, fast de är rätt tidiga så det är inte omöjligt. Vilken tur, då kommer jag kanske förstå vad jag skriver om.

Kommentarer
Postat av: Erika H

T___T Jag skulle vilja ta med mig min mp3 i kylan också- får kolla efter den

2007-10-16 @ 06:41:47
Postat av: Emelie

Du är så duktig så, lilla tejpande Elisabeth ;P

2007-10-18 @ 13:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0