MSNflum

skriv ned 16 MSN vänner efter ordning på listan just nu:

1 Rohypnol
2 Crille
3 Johnny
4 Jackiee
5 Marcus
6 Mazzix
7 Sabine
8 Malin
9 Johan
10 Iceman
11 Smeksmilla
12 Anton
13 Teddy
14 Nathan
15 Sabine
16 Smarterchild

- - - - - - - - - -

har du pussat nummer 10?
Aldrig träffat honom =P

vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 16?
Har nog inga xD

när ska du träffa nummer 4?
Bra fråga, det vore spännande

är nummer 6 söt?
O_O du skämtar??? Han är fruktansvärd!

vad var ditt första intryck av nummer 5?
Det var på lågstadiet, ska jag komma ihåg det? Söt antagligen... det har han alltid varit >w<

hur träffade du nummer 3?
Filmkväll hos HS men jag hade han på MSN före det O_o'

gillar du nummer 9?
Gilla är ett starkt ord...

har du träffat nummer 5 den senaste månaden?
Haha ja

när såg du nummer 12 sist?
Mars 06 ;_;

har du varit i nummer 8 hus?
Ja men det var ett tag sen nu =P

när är nästa gång du ska träffa nummer 15?
Tisdag, då jobbar jag

är du vän med nummer 4?
Inte direkt

har du gått på bio med nummer 1?
Haha nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 13?
Jag är inte singel och praktiskt taget inte han heller men annars så är det ett nej då också xD

vad pratar du och nummer 11 oftast om?
Struntsaker

känner du nummer 16?
Nope

skulle du kunna ge nummer 14 en kram?
Bara en liten kram? Skulle vara mer en glomping på den människan <3

hur är vänskapen mellan nummer 6 och 7?
De känner vad jag vet inte varandra, men tror inte de skulle klicka xD

vad är det bästa med nummer 1?
Han gick ut ur vår klan?

hur länge har du känt nummer 12?
Sen språkresan efter 9an

har nummer 16 ett förhållande?
Haha har jag svårt att tänka mig

har du slagit 14 i ansiktet?
Haha nej

hur träffade du nummer 11?
Gaia

vad är nummer 2 favoritmat?
Varför skulle jag ha koll på det?

vem av alla är roligast?
Nathan

vem är du oftast med?
Marcus <3

vem är mest högljudd?
Mazzix eller Malin tror jag

vem är tystast?
Johnny

när träffade du nummer 6 senast?
För drygt en vecka sen nu tror jag, tack och lov...

vad skulle du göra ifall du aldrig träffat nummer 3?
Inte brytt mig ett dugg, vi sågs sammanlagt i 30 minuter...

vad skulle du göra ifall nummer 6 och 9 började dejta?
Haha inte veta vem jag skulle tycka mest synd om men slå fast att båda har för jävla dålig smak xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0