Emelie är dagens hjälte

Skolluncher är aldrig goda, så mycket kan alla hålla med om. Men idag erbjöds inte ens frukostmackorna med frön som annars är elevernas sista hopp!
Men eftersom Emelie är den modiga lilla ledstjärna hon är så marcherade hon upp till en mattant och krävde påfyllning på dessa mackor. Genast presenterades en helt nyöppnad låda med det hårda guldet. ALL HAIL EMELIE!!!


Här skulle jag kunna slänga in en liten sångtext med titeln "emelie" med dia psalma, fast dels hittar jag den inte dels kan jag inte texten ordentligt... jag skulle också kunna fixa in bowling for soup med deras emily men den är lite för nedlåtande mot tjejen i texten... nåja... Tack iallafall för attdu räddade lunchen!


*EDIT*
Hela Emelies kommentar ville itne följa med så här kommer ett nytt försök:

Namn:

Emelie a.k.a The Hero

Kommentar:

Naw Elisabeth, va gullig du är <3 Jag har blivit titlad mycket i mina dar, men aldrig hjälte *stolt* =3

Ett tack också till Jenny som säger att jag är guld värd, me so happy! I'm a Hero! Min höjdpunkt för idag *_*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe emelie är guld värd! ^_~

2007-09-10 @ 14:23:30
Postat av: Emelie a.k.a The Hero

Naw Elisabeth, va gullig du är <3 Jag har blivit titlad mycket i mina dar, men aldrig hjälte *stolt* =3
Ett tack också till Jenny som säger att jag är guld värd, me so happy! I'm a Hero! Min höjdpunkt för idag *_*

2007-09-10 @ 14:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0