En sån där söt liten lista ni vet...

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Beror på vad för dokusåpa, men bara som programledare...
Vilken årstid tycker du bäst om? Hösten! >w<
Brukar du sjunga i duschen? Inte längre... jag brukar rita på insidan av duschkabinen däremot O_o'
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Räknas RobotWars som en sport?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, varför inte liksom?
Vad är viktigast för dig? För jävla bra fråga...
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spendera dem på onödiga grejer om jag känner mig själv ^^;
Tänker du mycket på ditt utséende? Allt är relativt, jag klankar ner på mitt utséende så jag antar att jag tänker på det ibland?
Vad får dig att slappna av? Orgasmer xD
Är du mörkrädd? Nej
Vilken färg är snyggast? Skrikigt grön
Tycker du matte är svårt?Som fan!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte! Snarare viktigt att inte ha dem...
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt nio
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Första bästa person som inte låter glad när de säger hej?
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Varför det?
Bråkar du och dina syskon ofta? Jag är inte hemma tillräckligt ofta för att kunna ge ett ärligt svar på den frågan O.o'
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? O_O' orka välja! Alla är ovärderliga och oersättliga!
Läser du ofta böcker? Inte längre... tyvärr...
Vad föredrar du för sorts filmer? B-filmer går alltid hem, med eller utan blod kvittar men finns det ska man tro att man riskerar att bli nerblodad själv >w<
Vill du gifta dig? Japp, i skogen... och mina brudtärnor ska vara älvor med påtvingade små vingar x3
Vill du ha barn? Verkligen inte! Men jag kommer mörda dem om jag inte får bli farmor ><'
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? HOUSE!
Vilka länder har du varit i? Danmark, England, Egypten, Tyskland, Kanarieöarna O_o'
Vilka husdjur har du haft? Hund, Grodor
Är du bra på att laga mat? Japp, och alla som säger emot åker på storstryk 
Var badar du helst? Svartvik?
Vad dricker du för alkohol? Cider och Smirnoff Ice >w<
Vilka djur är du mest rädd för? Kaniner... annars tycker jag inte om ormar och kryp O_o'
Har du nånsin skadat dig själv allvarligt? Ja...eller hur då skada mig själv? typ med vilje eller inte?
Gillar du att dansa? När folk inte ser xD
Vad har du för klädstil? Bra fråga, vad har jag för klädstil? Slampigt har jag fått höra rätt ofta... lodis också... slampig lodarstil? Usch det där lät som en jävla jagvetintevadhora ><'
Är du flygrädd? Nej, varför skulle jag vara det?
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är väl bra, men hade inte varit så farligt om de tillåtet rökning heller O_o'
Vad dricker du helst när du är törstig? Festis xD
Tror du på liv efter döden? Återfödelse kan väl räknas som liv efter döden?
Vill du gå ner i vikt? Typ 2kg, räknas det som att jag vill gå ner? ^^;
Har du varit deprimerad? Ja
Tycker du om sushi? Nej
Tror du på livslång kärlek? Ja! Är man hpplös romantiker så är man <3
Vad äter du helst när du ser på film? Chokladbollssmet!
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Njau, inte egentligen fast Boye var rätt läskig när hon var sur ><'
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond XP
Biter du på naglarna? Nej, jag bryter dem istället
Är du beroende av något? Blogga, Såpbubblor, Musik, Internet, Haket, Sudoku... räknas det?
Vilka Internetsidor besöker du varje dag? Jennys blogg xD brukarbesöka haket dagligen när det är uppe ><'
Hur ofta motionerar du? Rider en gång i veckan, annars är det typ bara skolans trappspring och sånt =P

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha du vill inte ha barn men du vill bli farmor? Detta går bra ihop. :P Jaja, en söt liten lista i alla fall ^^

2007-09-07 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0