Here we go

Jag ber om ursäkt för alla hemskheter jag skrev i "confessions", felstavat och fruktansvärd meningsbyggnad är vad som brukar få mina ögon att blöda. Det här var visserligen inget undantag men jag tänker skylla på att jag var obehagligt trött när det skrevs samt att jag helt enkelt är för lat för att redigera så mycket. Tyvärr. Mitt förslag för att slippa dödsryckningar är att helt enkelt inte läsa just det inlägget. Därmed inte sagt att jag brukar skriva "bra", verkligen inte.
Jag och Emelie hittade Babben Larssons blogg, den är rätt trevlig men går verkligen inte upp mot bloggen som Magnus Uggla skriver! Karln har ju ett helt underbart intressant liv, och skriva kan han också. Båda finns på google, leta får ni göra själva, jag säger bara att de finns.
Jag har varit duktig nog att hitta en sovplats åt mig och Anna när vi ska ner och titta på Marilyn Manson i december, en gammal chatkompis har inte lovat bara sovplats utan tillochmed insisterat på att bjuda på middagen. Ibland känns det verkligen som att jag inte är ett dugg naiv när jag säger att världen är underbar och att elaka människor inte alls finns. Det finns få insikter som slår den känslan.
Jag läste ut The Glass Lake idag, fy fan vad jag grät på slutet! Varmt rekomenderad till alla som vill ha något ... dramatiskt (rätt ordval?) att läsa!
Jag känner mig fattig, jag har inte ens fått lönen eller studiebidraget än och jag har redan så mycket utgifter att jag kommer ha ungefär 100 kronor över för att lägga på det jag vill. Det känns lagom lovande på något sätt... Uscha, ska det vara så svårt att behålla sina pengar? Tydligen är det det, åtminstone om man är en jag. Jag borde verkligen jobba den här veckan, för nu har jag inte gjort det på två veckor. Fy mig. Kan någon vänlig läsare tvinga mig att ringa och skriva upp mig att jobba tis, ons, fre, lör och sön den här veckan? Jag behöver verkligen pengarna! Jag ska köpa julklappar för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0