Höst

Jag älskar hösten. Det är den tveklöst vackraste årstiden med alla sina underbara färger och enstaka åskväder. Frosten börjar komma men den är inte särskilt hård. Kort sagt är hösten underbar. Det har regnat hela dagen och alla de ljuvliga dofterna fyller verkligen luften extra ydligt nu... Äpplen, gräs, svarta vinbär, luften i sig känns äntligen kyligt klar igen efter sommarens hetta och man kan andas utan att överanstränga lungorna. Det är sådna små saker som gör mig lycklig. Jag kan inte hjälpa det. Jag älskar hösten och kommer alltid att göra det.
Och på fredag fyller Marcus år och han har lovat att jag ska få bjuda med honom på Riot Club på Pipline. Det är bäst för banden att de är bra! Jag vill verkligen att han ska få en lyckad födelsedag!





ska iväg till psykologen om en stund. jag är sjukligt nervös. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0