Jag är ett geni!

Ok kanske lätt överdrivet men jag är jävligt stolt över att äntligen vara färdig med knåpandet på den infernaliska videon till internationella studier... Den är långt ifrån lika bra som Tobias´ video men man kan inte heller förvänta sig det från en nybörjare, eller hur? Nåja Emelie sa om inte annat att den var bra så jag frå väl lita på hennes utlåtande. Nu är den iallafall klar.
Då ska jag bara fixa hemprovet för religion, läsa ut Candide (ge mig en timme eller två) och The Glass Lake så är jag klar med "skoliga" skoluppgifter. Men jag har fortfarande inte pratat med folket på kupan, eller lärarna, eller tänkt på projektarbetet. Det är också sånt som borde bli gjort.
Och så ska jag städa. Jag ska städa en snabbis ikväll och sen ska jag städa någon timme imorgonbitti också, har man nu sovmorgon kan man ju ändå passa på? Särskilt om man inte ska vara hemma på kvällen men måste ha det rent tills näs´ta afton. (SÅG NI?! Jag skrev "afton"!!!) Så efter den där städningen av hela övervånignen och delar(realtivt stora) av nedervånignen så är det fan bäst för honomatt han uppskattar det. Fast jag vet itne vilken film jag ska hyra. Eller vad jag ska ha på mig. Fan va drygt att ens tänka åp kläder. Fy mig.

Kommentarer
Postat av: Erika H

Bra, bra-städa på och jag får hoppas det blir en bra kväll <33

2007-09-14 @ 06:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0