Mystant

Häntextra
Jag har varit hos en psykolog. Hon var jättehärlig. Jag kände direkt att jag tyckte om henne och att man kunde lita på henne, hon verkade så bekväm med allt att det inte alls kändes som att prata md en psykolog utan mer som en kompis som var jävligt bra på att fatta ad saker och ting handlade om och sälla precs lagom rättframma frågor. Det var jättemysigt med en liten fontän i ena hörnet som var översållat med blommor, fina tavlor med naturmotiv ... ni vet sådna man kan hitta på marknader. Bekväma fåtöljer runt ett litet soffbord med tekoppar på. Det var inte alls så farligt. Det var läskigt, men det var läskigt på ett bra sätt. Jag kan inte prata vettigt men det var iallafall klart värt bussförvirringen jag fick gå igenom för att komma dit. Fast jag var smart nog att gå ner till busstationen tidigt och ta bussen därifrån, föraren stod ute och rökte och bara viftade att jag skulle gå och sätta mig som om jag haft ett giltigt busskort. Det hade jag inte. Gratis är gott. Fast jag kom 10 minuter sent. Lagom rolig början. Men det gick som sagt bra när jag väl kommit dit. Hon sa att jag ska ringa igen om jag "känner att kolkällaren närmar sig igen" så jag får väl vänta och se. Just nu känns det som att jag gärna hade kommti tillbaka till henne igen men jag kan nog vänta ett tag. Får se om det blir bättre, det brukar ju hjälpa ett tag att a pratat om inte annat...

Kommentarer
Postat av: Erika H

Vad bra att du trivdes med Psykologen! Det hjälper att prata, visst. Du får vänta och se hur du känner.
>__< känner du för att vara ännu mer bloggberoende eller vad är detta ökande i skrivande?

2007-09-10 @ 20:45:24
Postat av: Jenny

Vad bra att du trivdes med henne :)

2007-09-10 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0