Planlöst babbel

Dagen började bra. Jag vaknade invirad i det par armar som tillhör Marcus. Mycket bättre start än så kan man väl inte begära?
Tyvärr har den inte fortsatt i samma härliga bana, nu sitter jag hemma sen 3 timmar och håller på att gå under av tristess... Någon med en idé och socialt behov? Jag är desperat nog att tillochmed göra vanligtvis tråkiga saker bara för att komma härifrån, snälla hör av dig om du vill hitta på nåt?
Jag har laddat ner de två album med Disturbed som fanns tillgängliga på piratebay samt hela discografin med Alice Cooper. Nåt ska man ju fördriva tiden med...
Märtha är den enda som är social på MSN och hon är inte ens snabb med sina svar... Var är alla???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0