100 frågor

100 frågor

01. Fullständigt namn? Anna Sara Elisabeth Nelin
02. Exakt ålder? 19 år och 28 dagar.
03. Var bor du? Härnösand
04. Bor tillsammans med? en mamma en pappa, en lillebror och en underbar hund.
05. Husdjur? Hund, Assar
06. Färg på ditt hus? Gult
07. När är du född? 890324
09. Vilket år tar du studenten? I år!
10. Något jobb? Telefonterrorist
11. När gick du upp i morse? Vaknade strax efter 8... 
12. När ska du sova Ikväll? Efter stallet, så vid 11, 12 kanske?
13. Duschat idag? Inte än, tänkte ta det efter stallet - oj vad jag längtar!
14. Kramat någon idag? Nopes
15. Pussat någon idag? Inte det heller 
16. Vad har du ätit idag? HALLONKRÄM!
17. Dagens klädsel? sovtshirt, trosor och ett par mysiga strumpor
18. Dagens smink? AHAHAHAHAHA!!!!
19. Dagens sötnosar? De vanliga älsklingarna?
20. Dagens roligaste? Filmen hittills men ska som sagt till stallet ikväll också. 


SOCIALT
21. Har du många vänner? Ja det har jag nog...
22. Hur många har du kysst? Av mina vänner?
23. Vem kramade du senast? Marcus
24. Vem såg du senast? Mamma
25. Hur många har varit otrogna med dig? Inga vad jag vet?
27. Har du pojk-/flickvän? Juppjupp
28. Vem pratade du med i telefon senast? Nån typ från jobbet som undrade om jag kunde jobba, det var inte Siw den här gången! O_O'
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Camilla: Jo det kan du göra...

FAVORIT
31. Film? Ingen aning men det finns många bra där ute.
32. Låt? Ingen aning där heller faktiskt
33. Mat? Ja inte är det kött iallafall
34. Dryck? Te!
35. Färg? Grönt, men blått är också fint.
37. Stad? Ingen favorit här heller nej
38. Land? UK tror jag, men vet inte säkert. 
39. Ämne i skolan? Filosofin!
40. Strul? Bra fråga... hmm... han där på foamnight var inte helt fel men Filip är nog fortfarande bäst.


SENASTE
41. Personen du tänkte på? Filip eftersom jag var tvungen att komma på honom till förra frågan =P
42. Personen du kysste? Marcus
43. Gången du spydde? Länge sen nu, tack och lov
44. Gången du grät? I fredags när jag och Emelie tittade på Peter Pan
45. Pizzan du åt? Snyltad från Emelie tror jag
46. Gången du var i Göteborg? När jag fortfarande var ihop med Christoffer, det var ett tag sen. 
47. Gången du var i Stockholm? I december med Anna för att titta på Marilyn Manson
48. Gången du var utomlands? Sommaren före gymnasiet
49. Gången du var hög? Har hittills inte varit hög på annat än socker, alla "lömmer bort mig" när de ska göra sånt
50. Personen som såg dig gråta? Emelie


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Just nu känner jag att jag vill ut?
54. Tv-spel eller datorspel? TVspel såklart!
55. Singel eller upptagen? Älskar att vara singel men just nu är jag upptagen...
56. Hångla eller ha sex? Jag är nymfoman, behöver jag säga mer?
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Blogg!
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad är ju helt klart det mest behändiga
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Pest eller Kolera... Paradise Hotel tror jag
60. Har du svart hår eller blont? Blondt ;_;
61. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna
62. Choklad eller lakrits? lakrits!
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Coca cola, fast jag föredrar Pepsi eller Jolt....
66. Pizza eller kebab? Livet är fullt av svåra val
67. Randigt eller prickigt? Prickigt såklart
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Leva


ANTAL
70. Personer du älskar? Många
71. Personer du hatar? Ingen, inte på riktigt
72. Pojk-/flickvänner du haft? 5 och en som trodde att vi var ihop...? O__o'
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Två är jag helt säker på, kanske tre men antagligen inte fyra.
74. Glassar du ätit på en dag? Hohoho! Många... men kanske... 10 eller nåt? Vill ju inte överdriva...
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? noll
76. Gånger du haft minnesluckor? Det händer väl
77. Gånger du varit hög? Som sagt, hittills inte.
78. Personer du saknar just nu? En hel del
79. Gånger ditt hjärta brustit? Ofantligt många


VEM
80. Vill du kyssa nu? Alla som ser kyssvänliga ut, som vanligt XD
81. Ska du träffa imorgon? Klassen, folk på jobbet och Marcus antar jag
82. Sjöng du senast för? Öööh... senaste jag sjöng med var ju Emelie men senaste person jag sjöng för har jag ingen aning om..?
83. Hade du senast en msn-konversation med? Emelie och Robert
84. Spelade du tvspel med senast? Marcus
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Emelie!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Min mentor, mina klasskompisar, personer som är dryga mot folk i telefon och mina lärare i svenska och kinesiska
87. Förtjänar att dö? Alla kommer vi att dö, de som förtjänar att dö är väl allvarligt sjuka gamlingar som vill dö?
88. Är söt? Min hund bland annat
89. Vill du sova själv i natt? Sover bättre med sällskap

VAD
90. Gör dig glad? Vänner, mat
91. Gör dig ledsen? Mitt bankkonto
92. Vill du helst göra nu? Äta något riktigt gott och somrigt,typ jordgubbar i grädde eller glass!
93. Önskar du att du slapp göra? Klä på mig
94. Vill du ha nu? Pengar, massor av pengar. Lite jordgubabr och någonting bätter (roligare) att göra än att svara på de här frågorna...
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Var väldigt nöjd med det jag fick :3
96. Längtar du till? Balen! Studenten! Sommaren! Holland!
97. Tycker du om dina betyg? Tragiska om man jämför med de jag fick i 2an
98. Ångrar du i ditt liv? Inget, det är vad jag gjort som skapat den jag är idag - och just nu är jag rätt nöjd emd mig själv
99. Är det bästa som hänt dig? Att bli född så att jag faktiskt fick chansen att uppleva det här livet såklart.
100. Hur mycket är klockan? 13.33 man kanske borde vänta 4 minuter till med publiceringen bara för att?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw, I feel so honered, du vill åka på romantisk resa med mej (L) :3

Och jorgubbar låter helt underbart! Åh, jag vill ha sommar!
Jag längtar till exakt samma saker som dej XD

2008-04-21 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0